Een fijn huis om in te verblijven. Het terras ligt goed op de zon voor in de wintermaanden. De service van Ka-Re is prima en we komen komende weer weer terug.
Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad, het is een fijn huis met een prima ligging alles is op loop afstand te bereiken.
we hebben het heel fijn gehad in de winter heel aardige eigenaar, maar je moet wel eigen vervoer hebben voor de boodschappen.die zijn 3km weg. op het balkon tot half drie zon op het dak terras de hele middag.
Ons verblijf van 2 maanden jannuari t/m maart hebben wij als prettig en huiselijk ervaren, het zonnig terras en dakterras en garage onder het huis,
You cannot copy content of this page